Tampereen Kannen areena valitsi SEKin viestintäkumppanikseen

Tampereelle valmistuva Tampereen Kannen areena on valinnut SEKin viestintäkumppanikseen. Strateginen kumppanuus pitää sisällään viestintää niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin.

Vuonna 2021 valmistuva Tampereen Kannen areena on ensimmäinen aivan kaupungin ydinkeskustaan nouseva elämyskeskus Euroopassa. Sijainti on keskeinen paitsi Tampereen myös koko Suomen mittakaavassa: 3,7 miljoonaa suomalaista asuu kahden tunnin etäisyydellä ja erinomaisten liikenneyhteyksien päässä uuden areenan tapahtumista. Unohtamatta kansainvälisiä konsertti- ja kongressivieraita.

– Areena tarvitsi kumppanikseen vahvan strategisen osaajan ja tehokkaan käytännön tekijän, jolla on myös kokemusta kansainvälisestä viestinnästä. Siksi kumppaniksi valikoitui SEK, kertoo hankkeen markkinointipäällikkö Tuomas Kinnunen.

Areenan houkuttelevuus ja liiketoimintakonsepti eivät perustu yksin suurtapahtumiin. Areena, asunnot, hotelli, kasino, ravintolat ja lukuisat muut alueelle tulevat palvelut muodostavat kokonaisuuden, joka tarjoaa valtavasti mahdollisuuksia – ja viestittävää. Tampereen Kannesta rakentuu kaupunkilaisten ja matkailijoiden uusi olohuone, joka yhdistää asumisen, urheilun, kulttuurin, vapaa-ajan ja liike-elämän uudella tavalla.

– Areena-asiakkuus on huikea mahdollisuus, jollaisia tulee harvoin työelämässä vastaan. Haaste on suuri ja olemme ottaneet sen innolla vastaan. Tästä tehdään yhdessä jotain suurta, sanoo SEKin viestintäliiketoiminnasta vastaava Tiina Hosiokoski.

Yhteistyö alkoi vuodenvaihteessa strategiatyöllä. Nyt käynnistynyt jatkuva viestintäyhteistyö pitää sisällään muun muassa viestinnän strategisen konsultoinnin, somekanavien ylläpidon, mediaviestinnän, nettisivut ja viestintämateriaalien tuottamisen, kuten videot ja esitykset.

Lisätietoja:
Tuomas Kinnunen
Markkinointipäällikkö
SRV / Tampereen Kannen areena
040 6512 309

Tiina Hosiokoski
Head of Communication
SEK
045 130 4831

Tampereen Kansi ja Areena -hanke liittää yhteen Tampereen itä- ja länsipuolen. Alue muodostaa uudenlaisen hybridikorttelin, jossa yhdistyvät asuminen, työskentely ja Suomen suurin, noin 13 000 – 15 000 katsojapaikan urheilu- ja tapahtuma-areena. SM-liigajoukkueet Tappara ja Ilves pelaavat ottelunsa uudella areenalla liigakaudesta 2021-2022 alkaen. Ensimmäisessä vaiheessa eteläiselle ratapihalle rakennetaan kansi ja sen päälle areena, harjoitushalli, hotelli ja kaksi tornitaloa. Toinen vaihe pitää sisällään pohjoisen kannen sekä kolme tornitaloa.

Tampereen Kansi somessa @visitkansi, #visitkansi
Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram

SEK on moderni 120 intohimoisen ammattilaisen luova bränditalo. Meillä yhdistyy rohkea luovuus strategiaan, näkemykseen ja dataan. Brändin menestys luodaan koskettavien ja liiketoimintaa kasvattavien konseptien avulla. Tuotamme merkityksellisiä viestinnän ja vaikuttamisen sisältöjä asiakkaan kaikkiin kohtaamispisteisiin. www.sek.fi

 

Saattaisit pitää myös näistä