SEK viidellä eri työllä Finnish Comms Awardsin finaaleissa

SEK viidellä eri työllä Finnish Comms Awardsin finaaleissa

Tänä vuonna kahdeksannen kerran järjestettävä Finnish Comms Awards -kilpailu huipentuu 28.5. järjestettävään finaaliin, jossa palkitaan vuoden parhaat viestintätyöt. Kilpailutöiden arvioinnissa painotetaan erityisesti strategiaa, toteutusta, tuloksia sekä asiakkaan arviota yhteistyöstä. Tämänvuotisena juhlateemana onkin osuvasti jaettu ilo.

”Viestinnän kilpailussa itse työ ja tulokset ovat tietysti ratkaisevia tekijöitä, mutta myös asiakkaan kommenteilla yhteistyöstä on suuri merkitys. On ollut upeaa nähdä ja kuulla, kuinka arvokkaana asiakkaamme pitävät meitä ja työtämme”, SEKin Head of Communication Tiina Hosiokoski iloitsee.

SEK on tänä vuonna mukana viidessä eri kategoriassa:

Vuoden tapahtuma, lanseeraus tai repäisy

  •  Valio Jäätelöfabriikki Sweet Suite – Maailman ensimmäinen jäätelöhotellihuone nousi ”pakko kokea” -ilmiöksi (SEK ja Valio)
  • Fazerin Sininen – Suomen rakastetuin suklaa vastaa vihaan rakkaudella (SEK ja Fazer)

Kauppa

  • Kalakeittopäivä – Miten suomalaisten rakastamalle kalalle saatiin oma teemapäivä (SEK ja Pro Kala ry)

Teollisuus ja rakentaminen

  •  Abloy – Muutos perinteisestä tuotevalmistajasta palvelukeskeiseksi ratkaisutoimittajaksi (SEK ja Abloy)

Ansaittu näkyvyys

  • Valio Jäätelöfabriikki Sweet Suite – Maailman ensimmäinen jäätelöhotellihuone nousi ”pakko kokea” -ilmiöksi (SEK ja Valio)

Pro bono

  • Project Trumpmore – Pieni järjestö vs. ilmastonmuutos (SEK ja Melting Ice Association ry)

Saattaisit pitää myös näistä