SEK shortlistalle viidessä kategoriassa Effiessä! - SEK

20.12.2021
Uutiset

SEK shortlistalle viidessä kategoriassa Effiessä!

Effie Awards on markkinoinnin tuloksellisuutta mittaava kilpailu, jonka Suomessa järjestää Marketing Finland. Effie Awards -kilpailussa etsitään hyvin suunniteltuja, luovia ja tuloksellisia markkinointikampanjoita. Keskeisiä kriteereitä ovat tulosten lisäksi strateginen oivallus, kampanjan haasteellisuus, ideoiden toimivuus ja mitattavuus.

SEK ylsi shortlistalle peräti viidessä kategoriassa kolmella eri työllä. Onnea
kaikille listatuille!

Zalando / Pukukoodi: Vapaus
Kategoriat:
Sosiaalinen vastuu
Muoti & Kauneus
Lue lisää: https://sek.fi/tyot/pukukoodi-vapaus/

Abloy / Abloy asuu meissä
Kategoria:
Asuminen
Lue lisää: https://sek.fi/tyot/abloy-asuu-meissa/

Fazer / Se rouheampi uutuus
Kategoriat:
Uusi tuote tai palvelu
Elintarvikkeet

Effie Finlandin päätuomarina toimii tänä vuonna SEKin Executive Creative Director Suvi Lähde. Lähde kommentoi shortlistaa seuraavasti:

“Suomalaisilla brändeillä menee hyvin. Näin voisi päätellä ainakin Effie Finlandin shortlistalle yltäneistä töistä. Poikkeukselliset viime vuodet ovat kirittäneet monia poikkeuksellisiin ratkaisuihin – se näkyi menestyneissä töissä niin oivaltavina strategioina kuin luovina ratkaisuina. Oli ilo huomata, että näitä eheitä töitä oli useita ja moni niistä oli onnistunut luomaan mitattavaa arvoa brändin omalle liiketoiminnalle ja lisäksi vaikuttamaan laajemmin suomalaisten asenteisiin ja yhteiskuntaan.”

Jaa juttu:

Luitko jo nämä?

Lähimmät kumppanimme: INGO (Tukholma), UNCLE GREY (Kööpenhamina) ja TRY (Oslo)