SEK Debrief: Arvot – julkisuuskuvan kiillottaja vai välttämätön työkalu?

SEK Debrief: Arvot – julkisuuskuvan kiillottaja vai välttämätön työkalu?
SEK Debrief -podcastissa käsitellään markkinoinnin ajankohtaisia aiheita ja ikuisuuskysymyksiä. Se raottaa verhoa luovaan arkeen sekä haastaa pohtimaan, mihin markkinointiala on menossa. Ohjelman vetäjinä toimivat SEKin viestintäkonsultti Sanna Puutonen ja planner Axel Röhr, jotka jututtavat markkinoinnin ja viestinnän tekijöitä meiltä ja muualta.
 
Yritykset ja brändit korostavat mielellään arvojen merkitystä omassa toiminnassaan. Siitä huolimatta julkilausuttujen arvojen ja todellisuuden välillä voi olla rankkojakin ristiriitoja – ääriesimerkkinä hoiva-alan yritysten laiminlyönnit.
 
Sarjan toisessa jaksossa pohdimme arvojen merkitystä organisaatiokulttuurissa. Miten arvot tulisi rakentaa, jotta ne palvelevat yritysten toimintaa nyt ja tulevaisuudessa? Keskustelussa mukana
kulttuurianalytiikkaan erikoistuneen iLoomin toimitusjohtaja Sini Vikkula ja SEKin viestintäkonsultti ja valmentaja Janne Saarinen.
 

Saattaisit pitää myös näistä