Projekti

#uusimusta

Asiakas

Fazer Lakritsi

Palvelut

Fazer Lakritsin erottuvista pakkauksista tutut leikkisät kuosit päätettiin viedä ihmisten iholle. Mustavalkoiseen trendiin täydellisesti iskenyt Uusi Musta-vaatemallisto toi brändille uudenlaista näkyvyyttä ja nosti Fazer Lakritsin puheenaiheeksi.

Vahvasti visuaalinen Fazer Lakritsi halusi kasvattaa tunnettuuttaan nuoren, urbaanin kohderyhmän joukossa uudella ja yllättävällä tavalla. Haastavaa kohderyhmää on vaikea tavoittaa mainonnalla, joten oli löydettävä relevantimpi tapa herättää heidän huomionsa.

Kampanjan keskiöön luotiin Uusi Musta-vaatemallisto, joka lanseerattiin yhdessä VILAn, VERO MODAn ja JACK & JONESin kanssa. Kampanjan viestintä rakennettiin muotimaailman ehdoilla hyödyntäen vahvasti näkyvyyttä vaatekaupoissa. 

Yhteistyömallisto lanseerattiin muotimaailman lainalaisuuksia seuraten. Lanseeraustilaisuudessa Helsingin keskustassa bloggarit, vloggarit, muotitoimittajat ja ruokatoimittajat pääsivät tutustumaan mallistoon etukäteen ja heidän kauttaan se esiteltiin suurelle yleisölle. Varsinaisessa kampanjavaiheessa muotimaailman ehdoilla kuvatut mallistovalokuvat ja lanseerausvideo löytyivät myös kampanjasivustolta, jossa #uusimusta-mallisto esiteltiin tarkemmin. 

VILA, VERO MODA ja JACK & JONES -liikkeissä ja vaatekauppojen Instagram-tileillä Fazer Lakritsi -brändi ja sen uutuustuotteet saivat vahvaa näkyvyyttä poikkeuksellisessa ympäristössä. Kampanjavisuaalit ja kevään trendiin täydellisesti istuvat tuotteet erottuivat näkyvästi liikkeiden esillepanoissa.

Aiheeseen liittyviä töitämme