Maku, joka herättää tekijän.

Asiakas

Paulig

Palvelut

Kampanjat ja teot

Suomen rakastetuin kahvi, Juhla Mokka herättää tekemisen makuun uudessa brändikampanjassaan.

Juhla Mokka on tekijöiden kahvi, ja me kaikki olemme tekijöitä.
Monenlaisia ihmisiä ja yksilöitä, mutta yksi asia meitä yhdistää. Suomalaisista suurin osa juo samaa kahvia. Kun aamulla juomme kahvin, Juhla Mokka on se maku, mikä herättää meissä tekijän.

Juhla Mokka sai uuden upean brändifilmin jossa ikoninen Lasse Mårtensonin teema herätettiin eloon ihmisten äänillä. Kun ryhdymme tekemään, vie tekeminen usein mennessään, ja viheltelemme, hyräilemme tai teemme laulaen töitämme.

(Ohjaus: Miikka Lommi, tuotantoyhtiö: OSASTO)

Millainen sitten on se maku, joka herättää meissä tekijän? Juhla Mokka -tuoteperheeseen kuuluu tällä hetkellä 4 varianttia, vaaleapaahtoisesta originaalista tosi tummaan paahtoasteeseen, ja näiden makuvivahteiden rehdit ja konstailemattomat kuvaukset nostettiin taktiseen mainontaan päärooliin. Rakastetusta Juhla Mokka -kahviperheestä on moneen makuun.

Muita töitämme

Lähimmät kumppanimme: INGO (Tukholma), UNCLE GREY (Kööpenhamina) ja TRY (Oslo)