Projekti

Tekijöiden kahvi

Asiakas

Paulig Juhla Mokka

Palvelut

Vaikka Juhla Mokka on Suomen ylivoimaisesti suosituin kahvimerkki, sen haasteena on ollut nuoremman yleisön saavuttaminen.

Juhla Mokka - Tekijöiden kahvi

Juhla Mokka on Suomen ikonisin kahvimerkki. Se on ollut olemassa suurimman osan maamme itsenäisyyden ajasta. Juhla Mokka tunnetaan tekijöiden kahvina, kannustaen kaikkia kohti rohkeaa ja tuotteliasta asennetta. Suomi 100 -kampanjan avulla Juhla Mokka halusi kunnioittaa Suomen historiaa, vilkaista tulevaisuuteen ja tavoittaa sekä nuorempia että vanhempia kahvinjuojia.

Vaikka Juhla Mokka on Suomen ylivoimaisesti suosituin kahvimerkki, se on kamppaillut nuoremman yleisön saavuttamisessa. Kampanjan haasteena oli herättää tunteita ja nuorten aikuisten huomio – säilyttäen samalla uskollisuuden vanhemman polven faneille.

Päätimme lähestyä haastetta musiikin voimalla. Ei ole monia asioita, jotka koskettavat kuten kaunis laulu – ja tee sitä sekunneissa. Saavuttaaksemme molemmat ikäryhmät sovitimme uudelleen ikonisen kappaleen nousevan nuoren taiteilijan Elias Gouldin kanssa. Laulua tuettiin visuaalisesti vahvoilla muotokuvilla ihmisistä, jotka ovat rakentaneet tämän maan – tavalliset suomalaiset tekijät. ”Hyvää Yötä ja Huomenta” julkaistiin myös Spotifyssa ja Youtubessa, ja musiikkivideo on toteutettu kampanjan visuaalisen tyylin mukaiseksi.

Aiheeseen liittyviä töitämme