Aikasi arvoista mainontaa Formuloiden mainoskatkolla.

Asiakas

K-Citymarket

Palvelut

Kampanjat ja teot

Formulat ja odotettu kisaviikonloppu. Sitä ei pidä kenenkään häiritä. Siinäpä erinomainen lähtötilanne lähteä tekemään ohjelmayhteistyömarkkinointia.

Avataanpa hieman. Formuloiden kisaviikonlopussa mainostaja on lähinnä ärsyttävä häiriötekijä, joka katkaisee pitkään odotetun elämyksen. Miten siis kertoa viidessä sekunnissa, että K-Citymarket ymmärtää kisa-viikonlopun arvon ja on aikasi arvoinen kauppa?

Vastaus on yksinkertainen: Tehdään ongelmasta ratkaisu ja samalla mainoksen kantava idea. Iskimme lyhyisiin viiden sekunnin ohjelmayhteistyötunnisteisiin tungettelevan naapurin hahmossa ja teimme niistä viihdyttäviä – ja katsojan ajan arvoisia.

Tungetteleva, K-Citymarketia oudosti fanittava naapuri ilmestyi häiriköimään formuloiden kisaviikonloppua ja esitteli toivomatta ja pyytämättä K-Citymarketin monipuolista tarjontaa kysymällä “Tiesitkö, että…?” Ja vastaus oli aina lyhyt ja ytimekäs “Nyt tiedän.”

Loppuun voisikin konseptille tuttuun tyyliin todeta seuraavaa:
Tiesitkö, että brändilupauksen voi lunastaa viidessä sekunnissa? Nyt tiedät.

Muita töitämme

Lähimmät kumppanimme: INGO (Tukholma), UNCLE GREY (Kööpenhamina) ja TRY (Oslo)