Veikkaus Vedonlyönti

Pelin Paikka – Veikkaus Vedonlyönnin uusi aikakausi

Suomen rahapelimonopolin lähestyessä loppuaan Veikkaus Vedonlyönti toi brändinsä uuteen kilpailuympäristöön lanseeraamalla uuden brändialustan, joka korostaa suomalaista urheilukulttuuria ja vedonlyönnin jännitystä.
Jaa
INSIGHT/BACKGROUND

Suomalaiset elävät ja hengittävät urheilua, ja Veikkaus on ollut osa tätä kulttuuria vuosikymmeniä. Ulkomaisten kilpailijoiden keskittyessä voittokertoimiin, Veikkaus Vedonlyönti löysi kilpailuetunsa kansallisen urheiluperinnön ymmärtämisestä. Jokainen hetki urheilukentällä voi olla historiallinen, täynnä energiaa ja mahdollisuuksia.
IDEA

"Pelin paikka" toimii Veikkaus Vedonlyönnin brändin uudistuksen ytimenä. Se yhdistää urheilutapahtumien intensiiviset hetket ja vedonlyönnin jännityksen.  Brändiviesti välitettiin autenttisten urheilukohtausten ja yksinkertaisen visuaalisen kerronnan avulla.
TOTEUTUS

Konseptin ensimmäinen ulostulo on näyttävä ensiaskel uudelle suunnalle. Kolme lyhytelokuvaa jääkiekosta, jalkapallosta ja yleisistä urheilutapahtumista esittävät urheilun sykähdyttäviä hetkiä eri näkökulmista – pelaajista, tuomareista, katsojista ja vedonlyöjistä. Kampanja välitettiin eri kanavien kautta, mukaan lukien TV, digitaalinen media ja sosiaalinen media.
VAIKUTUS

Uudistus resonoi ennakkotestauksessa erityisesti nuoremman kohderyhmän parissa, modernisoiden brändiä ja vahvistaen Veikkaus Vedonlyönnin roolia urheilussa.

Filmit ja stillit tuotti SEK Osasto ja filmit ohjasi Mitro Boahene.
SEK logo

Tilaa uutiskirje

Oy SEK Ab
John Stenbergin ranta 2
00530 Helsinki, Finland
info@sek.fi
+358 9 695 71