Projekti

Uusi Muoto

Asiakas

DNA Yritysratkaisut

Palvelut

Eksponentiaalinen digitaalinen muutos vaatii yrityksiltä kykyä muuttua maailman mukana. Uusi Muoto on moderni brändikonsepti, joka suunniteltiin sytyttämään DNA:n yritysliiketoiminnan strategia eloon modernista dynaamisesta digimarkkinoinnista sisäiseen kehitykseen.

Salomaa tarjoaa asiakkailleen konsernina ratkaisuja ja palveluita yli yhtiöidensä rajojen, ja tällä yhteistarjoamamallilla SEK:in tiimi loi yhteistyössä Mediatoimisto Voiton kanssa Uusi Muoto -konseptin – modernin brändikonseptin, joka suunniteltiin sytyttämään DNA Busineksen strategia eloon modernista dynaamisesta digimarkkinoinnista sisäiseen kehitykseen.

Eksponentiaalinen digitaalinen muutos vaatii yrityksiltä kykyä muuttua maailman mukana. Uusi Muoto ei ole vain kampanja. Se on DNA:n yritysliiketoiminnan tarpeisiin suunniteltu moderni, kehittyvä ja kokonaisvaltainen brändikonsepti, joka modulaarisesti tukee ketterän B2B-talon tekemistä kohdennetusta digi- ja sisältömarkkinoinnista aina sisäisen kulttuurin ja liiketoiminnan kehitykseen.

Konseptin suunnittelussa oli tärkeää ottaa alusta alkaen huomioon, että konsepti on suunniteltu dynaamiseksi, ottamaan aina tuoreita muotoja ja luomaan jatkuvuutta ja yhtenäisyyttä. Ennen kaikkea Uusi Muoto ei ole toteamus, se on aktiivinen haaste kehittyä kehittyvän maailman mukana – on kyseessä sitten thought leader -aiheet, perinteisempi kampanjatekeminen, markkinoinnin automaatio, portfoliokehitys tai toimintatapa.

Konseptin visuaalisuuden keskipisteessä on sarja abstrakteja asiakasarvoa ja digitaalista maailmaa kuvittavia animaatioita, jotka hakevat aina uuden muodon. Visuaalisuus rakentuu muutoksen ympärille, tarkan sapluunan sijaan se haastaa monimuotoisuuteen. Lopputulos on raikas B2B-kuvamaailma, joka kuvastaa abstrakteja aiheita neljän erillisen, uniikin teeman voimin, jotka yhdessä muodostavat viidennen, älykkään infran kattoteeman.