Projekti

Brändin kirkastus ja visuaalinen identiteetti

Asiakas

Upseller

Palvelut

Miten teknologiatoimittajasta tehdään helposti lähestyttävä myynnin ja kasvun luottopelaaja? Upsellerin brändi uudistettiin ohjelmistotalosta kasvun kumppaniksi.

Chatbot-ratkaisuja myyntiin ja asiakaspalveluun tarjoava Upseller kamppaili suomalaisyrityksille tyypillisen ongelman parissa: yrityksen ulosannissa asiakashyöty jäi auttamatta teknologiapuheen jalkoihin. Henkilökohtaisessa myyntityössä Upsellerin tiimi oli vertaansa vailla, mutta verkkomyynnin pioneerin omat kotisivut eivät tuoneet taloon kauppaa. Upseller oli tuotava ohjelmiston ja alustojen maailmasta ihmisten iholle – laskelmoivasta teknologiatoimittajasta asiakkaan kasvun kumppaniksi ja liiketoiminnan väsymättömäksi sparraajaksi.

Kiteytimme Upsellerin brändiytimen ja puimme yrityksen mission, vision ja arvot sanoiksi. Määrittelimme, miten Upseller asemoituu markkinassa, miten se kohtaa sidosryhmänsä, miltä yritys kuulostaa ja miltä se näyttää. Rakensimme sisällöltään ja ilmeeltään täysin uudistetut verkkosivut myyntiesityksiä ja tarjouspohjia unohtamatta. Suunnittelimme myös yrityksen toimitiloille energisen, uuden brändin mukaisen ilmeen.

Upsellerin luova konsepti johdettiin yrityksen nimestä. Brändikuvat kuvaavat spontaania, ylöspäin suuntautuvaa liikettä, ja kuvamaailma heijastaa Upsellerin ihmisläheistä, ratkaisukeskeistä ja positiivista kulttuuria. Kerroksittainen U-tunnus kiteyttää yrityksen keskeisimmän hyödyn ja brändilupauksen: Me olemme Upseller – luomme kasvua.

Aiheeseen liittyviä töitämme