Read Hour

Asiakas

Lasten ja nuorten säätiö

Palvelut

Brändimuotoilu
Kampanjat ja teot
Viestintä ja ilmiöt

Read Hour. Tunti, jolloin koko Suomi pysähtyy lukemaan.

Pisa-tutkimuksen mukaan peruskoulun päättää joka vuosi noin 6000 nuorta, joilla ei ole riittävää lukutaitoa. Osa nuorista lukee ja kirjoittaa niin huonosti, että arkielämästä selviytyminen tuottaa vaikeuksia. SEK oli mukana jo toista kertaa Pro Bono -periaatteella Lasten ja nuorten säätiön Read Hour -projektissa, jonka mainonta on SEKin käsialaa ja kampanjafilmi Osaston taidonnäyte.

Lukutapahtuma Read Hour, joka haastoi koko Suomen lukemaan tunniksi, järjestettiin tänä vuonna 8.9 klo 14.

Lisätietoja kampanjasivulla: www.nuori.fi/readhour

Muita töitämme

Lähimmät kumppanimme: INGO (Tukholma), UNCLE GREY (Kööpenhamina) ja TRY (Oslo)