Projekti

Oivariini 40-v


Asiakas

Valio Oivariini®

Palvelut

Voiko levitebrändiä rakastaa?

Kuinka 40 vuotta täyttävä Suomen suosituin levite lisää tunnetta arkiseen kategoriaan.

Valio Oivariini® on Suomen suosituin levite, jonka makua arvostetaan ylivoimaisena. Juhlavuodelle haluttiin emotionaalista brändisisältöä, joka tekisi arvostetusta brändistä vielä entistäkin rakastetumman

Valio Oivariinissa® on vahvoja makumuistoja. Se herättää kesän keskelle talvea. Suomalaisille kesä on enemmän kuin vuodenaika. Kesällä eletään enemmän. Silloin nautitaan elämästä ja herkutellaan uusilla perunoilla, parsoilla, järvikaloilla yms. Valio Oivariini® on 40 vuotta ollut osa suomalaisten kesää. Sen makuja, tuoksuja, hetkiä. Juhlavuoden kampanjassa ”Kesä pysyy meissä”, Valio Oivariini® vie suomalaiset takaisin lapsuuden kesään keskellä lumisen helmikuun pakkasia ja kertoo omaa bränditarinaansa osana kaikkien suomalaisten tarinaa.

Brändifilmissä Oivariinin makumuisto vie kaksi miestä takaisin aurinkoiseen lapsuuden kesään ja ystävyyden alkulähteille. Filmissä pojan kysymys ”Voiks toi syödä meillä?” kiteyttää kaikkien suomalaisten yhteisen muiston 70-luvulta.

Kampanja alkoi helmikuussa 2019 ja jatkuu koko juhlavuoden osallistaen kuluttajia. Samaan aikaan jaetaan kesäisiä nostalgisia reseptejä, ja liikenteessä ajaa Oivariini-raitiovaunu, jossa tehdään yllätysmaistatuksia. 

Aiheeseen liittyviä töitämme