Uusi mainonnan konsepti, jossa kilpailuedusta syntyi hokema

Asiakas

HalpaHalli

Palvelut

Brändimuotoilu
Kampanjat ja teot

HalpaHallilla oli haaste, mielikuva sen valikoimasta oli todellisuutta suppeampi eikä se pärjännyt kilpailussa päivittäistavarakauppojen kesken. Syntyi idea, joka muutti mielikuvan yhdellä sanalla. “Löytyy”-hokemasta tuli oivaltavan kampanjakokonaisuuden avulla HalpaHallin uusi tapa kertoa sesonkien valtavasta valikoimasta ja nostaa niin verkkokaupan kuin kivijalankin myynti nousuun.

HalpaHallilla oli haaste, mielikuva sen valikoimasta oli todellisuutta suppeampi eikä se yltänyt kilpailussa päivittäistavarakauppojen kesken asiakkaiden ykkösvaihtoehdoksi. Menestyäkseen brändin tuli kuitenkin profiloitua isoissa kaupungeissa täydennyskaupaksi ja pienemmillä paikkakunnilla päivittäistavaroiden hankinnan ykköskaupaksi. Siellä oli HalpaHallin paikka iskeä ja kasvaa. 

Mutta kuinka kommunikoida, että maidon ja makaronin lisäksi HalpaHallista mukaan saa myös maalia ja mattoja? Kuinka olla se tuttu ja turvallinen HalpaHalli, josta löydät kuitenkin aina yllättävästi enemmän arkeen?

Kampanjan luova ratkaisu kiteytyi yhteen sanaan – Löytyy! Konkretisoimme asiakkaiden moninaiset ostotarpeet dialogeiksi, joissa yksi hokema toisti HalpaHallin valikoiman kattavuuden. “Löytyy” oli lupaus, joka vei viestin HalpaHallin kilpailuedusta korvamadon lailla perille. Mitä ja milloin löytyy seuraavaksi – se jää nähtäväksi. Mutta mistä löytyy? HalpaHallista tietenkin.

Konsepti jalkautui monikanavaisesti niin televisioon, radioon kuin digitaalisiin pintoihin. Sitä kautta viesti HalpaHallin valikoimasta tavoitti ja vakuutti kohderyhmän: verkkokauppa lähti kesän aikana reippaaseen kasvuun ja kivijalassa myynti ylitti tavoitteet.

Muita töitämme

Lähimmät kumppanimme: INGO (Tukholma), UNCLE GREY (Kööpenhamina) ja TRY (Oslo)