Paremman huomisen edellärakentaja - SEK

Paremman huomisen edellärakentaja

Asiakas

Lehto

Palvelut

Brändimuotoilu

Tavoitteena oli modernisoida ja luoda yksi yhtenäinen Lehto brändi – paremman huomisen edellärakentaja.

Lehto haluaa olla rakennusalan suunnannäyttäjä. Heidän toimintavassaan toistuvat rakentamisen megatrendit: teollinen esivalmistus, digitaalisuus ja ekologisuus. He hyödyntävät vahvaa suunnittelujohtamista ja vakiointeja, sekä siirtävät työvaiheita työmailta tehtaille ja panostavat entistä ekologisempaan rakentamiseen. Lehto Groupin liiketoiminnan ytimiin kuuluu tehdasvalmisteisiin tuotteisiin perustuva modulaarinen rakentaminen.

Aloitimme työmme brändin nykytila-analyysilla ja siihen peilaten teimme Lehdon avainhenkilöiden kanssa tiiviissä yhteistyössä brändimäärittelyn. Sen pohjalta uudistimme brändin, löysimme brändilupauksen ja modernisoimme visuaalisen identiteetin. Tavoitteena oli auttaa mahdollistamaan tulevaisuuden kasvua ja nostaa tietoisuutta ekologisesta rakennustavasta sekä kasvattaa tunnettuutta.

Uudistettu identiteetti visualisoi Lehdon tapaa rakentaa modulaarisesti eli siirtämällä työvaiheita työmailta tehtaille. Loimme uniikin ja loputtomasti varioituvan muotokielen, joka lähtee päivitetyn logon neliömäisestä muodosta ja yhdistyy erilaisiksi pinnoiksi. Värilliset blokit kuvaavat tehtaissa syntyviä valmiita kylpyhuone- ja keittiömoduuleita, joita yhdistellään rakennustyömailla valmiiksi asunnoiksi. Sama kulmikas muotokieli toistuu typografiassa sekä kuvasymbolissa. Kuvamaailma päivitettiin myös tukemaan modernin rakennusalan toimijan viestintää.

Muita töitämme

Lähimmät kumppanimme: INGO (Tukholma), UNCLE GREY (Kööpenhamina) ja TRY (Oslo)