Projekti

Koskenlaskija Ruoka & Dippi

Asiakas

Valio Koskenlaskija

Palvelut

Perinteinen Koskenlaskija on tuttu suomalaisille jo vuodesta 1933. Mutta kuinka yhdistää historian havina modernimpaan Koskenlaskija Ruoka & Dippi -uutuuteen? Suunnittelimme taktisen kampanjan, joka ammentaa historiasta mutta on kuitenkin vahvasti kiinni tässä päivässä.

Perinteinen Koskenlaskija on tuttu suomalaisille jo vuodesta 1933. Mutta moni Koskenlaskija-juuston makuun ihastunut ei tiedä, että Koskenlaskija Ruoka & Dippi yhdistää Koskenlaskijan uniikin maun erittäin kätevässä, dipattavassa muodossa.

Toinen tärkeä asia oli kommunikoida, että Koskenlaskijan vahva maku tulee aina aidosta juustosta. Siksi suunnittelimme vahvan visuaalisuuden tämän viestin ympärille.

Tärkeää taktisessa kampanjassa oli ottaa huomioon, kuinka sama lineaarinen TVC toimii myös some-kanavissa – tässä tapauksessa käänteisessä muodossa. Lopputuloksena on vahva vaikutus kaikissa kanavissa.