Hartwall Pommac 100 vuotta!

Asiakas

Hartwall Pommac

Palvelut

Brändimuotoilu
Kampanjat ja teot
Pakkausmuotoilu

Hartwall Pommac päivitti eleganttia ilmettään ja kommunikaatiotaan juhlavuoden kunniaksi.

100 vuotta täyttävä Hartwall Pommac halusi aloittaa juhlavuotensa muistuttamalla elegantista, alkoholittomasta vaihtoehdosta uuden vuoden juhlintaan. 

Loimme kuvituksen kommunikoimaan Pommac-brändin pitkää historiaa ja itse tuotteen ylivoimatekijöitä. Kuvituksessa yhdistyy Pommacin vahva arvo- ja makumaailma: Pommac on aina tietoinen valinta, se ei päädy juhlijan lasiin vahingossa, kuten mikä tahansa alkoholillinen kuohujuomabrändi. Tänä päivänä itse alkoholittomuuskin on jo edelläkävijän valinta, jota ei tarvitse selitellä. 

Halusimme tuoda hienovaraisesti tähän päivään Pommacin vahvan visuaalisen historian, joka ammensi 20-luvun Art Deco -tyylistä.  Kohderyhmää puhuttelemaan valittiin kuva-aihe, joka korostaa vahvaa naishahmoa nostamassa malja uudelle vuodelle Pommacin kanssa. Värimaailma ammensi itse tuotteesta – Pommac tuoksuu kuin viini ja helmeilee kuin shampanja. Aiheessa yhdistyivät juhla ystävien seurassa, keskiyön tummuus ja menneen ajan eleganssi.

Muita töitämme

Lähimmät kumppanimme: INGO (Tukholma), UNCLE GREY (Kööpenhamina) ja TRY (Oslo)