Fennian vihreä renessanssi

Asiakas

Fennia

Palvelut

Brändimuotoilu

Fennian brändiuudistuksen keskeisenä tavoitteena on erottautua massasta ja vahvistaa brändin ydinarvoja sekä tunnettuutta valituissa kohderyhmissä. Uudistuva brändi tarttuu ihmisten energiaan, vapauteen ja määrätietoisuuteen tehdä yksilöllisiä elämänvalintoja. Fennia nousee ilmeeltään ja kerronnaltaan uudelle tasolle, valmiina tulevaisuuteen. Samalla vastaamme kysymykseen: “Miten brändi-identiteetillä tuetaan muutosta ja räikeää erottautumista kilpailijoista?” 

Uusi aikakausi, uusi asenne

Totuus on se, että pankki- sekä vakuutusalan tapa kuvittaa brändejään ei ole kaikista mielikuvituksekkain. Kuvamaailma tuppaa olemaan hyvin yksioikoinen ja toimialan tunnistaa siitä hetkessä. Juuri tähän rakennamme pesäeroa. 

Raikas vihreä brändiväri sekä omaperäinen tapamme kuvata jokaisen arjen yksilöllisyyttä pilke silmäkulmassa antavat meille mahdollisuuden luoda uudenlaisia toteutuksia ja maailmoja, joissa myös uusi sosiaalisen median hypervisuaalisessa maailmassa elävä kohdeyleisömme on kuin kotonaan. Rakennamme brändiä, joka ei seuraa muita, vaan johtaa rohkeasti kohti uutta vahvuuksistaan ponnistaen.

Kuvakerrontaa täynnä elämää

Teesimme ei ole pelkästään se, että vihreä on “kiva väri” ja että poikkeukselliset kuvat erottuvat alan urautuneista normeista. Ei. Päämääränämme on asettaa brändin kuvakerronnan peruspilarit siten, että voimme kertoa omaleimaisia ja brändimme mukaisia tarinoita arjesta, juhlasta, lähipiiristä ja ylipäätään erilaisista tavoista elää elämää tavalla, joka kaappaa huomion modernin viestitulvan keskellä. 

Tulevaisuutesi. Fennia.

Muita töitämme

Lähimmät kumppanimme: INGO (Tukholma), UNCLE GREY (Kööpenhamina) ja TRY (Oslo)