Fazer Leipomot – Ole Realisti

Asiakas

Fazer Leipomot

Palvelut

Kampanjat ja teot

Fazer halusi luoda uuden “Hyvää oloa leivistä” -tuoteryhmän. Tuoteryhmä kokoaa yhteen erilaisia leipiä, jotka vastaavat kuluttajien terveyden ja hyvinvoinnin tarpeisiin. Hyvinvointiin on kuitenkin monta tietä. Ristiriitaisia ohjeita ja hankalia dieettejä riittää. Terveysvaikutteisista tuotteista kiinnostunut kohderyhmä alkaa olla kyllästynyt pelkkiin väittämiin ja haluaa kuunnella itseään ja kehoaan. Monimutkaisessa maailmassa järkevintä on valita juuri itselle hyvä leipä. 

Tästä näkemyksestä syntyi “Ole Realisti” -konsepti ja tarina, jossa kehoitettiin syömään itselleen hyvää. Uutena tulokkaana “Hyvää oloa leivistä” -tuotekategoriassa oli Real Kaura, joka nostettiin kampanjan kärkituotteeksi. Hassunkuriset ruokavaliotrendit huvittivat filmissä, HS-etusivun printissä sekä somessa.

Muita töitämme

Lähimmät kumppanimme: INGO (Tukholma), UNCLE GREY (Kööpenhamina) ja TRY (Oslo)