Projekti

Maanantai-fiilis

Asiakas

Duunitori

Palvelut

Ei ainoastaan eniten avoimia työpaikkoja
vaan eniten motivoivia työpaikkoja

Duunitori Maanantai-fiilis

Duunitori on uusi tapa löytää unelmien työpaikka. Duunitorin tunnettuutta kasvattavassa kampanjassa näkökulma käännettiin työnantajan vaatimuksista työntekijän tyytyväisyyteen. Moderni ja humoristinen kampanja nojaa kaikkien tunnistamaan ilmiöön maanantaifiiliksestä ja tuo Duunitorin kilpailuedun vahvasti esiin.

Duunitori on Suomen suurin työelämämedia, joka tarjoaa enemmän avoimia työpaikkoja kuin kilpailevat palvelut. Se on kuitenkin verrattain tuntematon uusi tekijä, jonka tunnettuutta haluttiin nostaa etenkin korkeasti koulutettujen nuorten aikuisten kohderyhmässä.

Kampanja herätteli kohderyhmää pohtimaan oman työnsä mielekkyyttä. Luovassa ratkaisussa näkökulma käännettiin vahvasti tähän päivään: työnantajan vaatimuksista työntekijän tyytyväisyyteen. Idea nojaa kaikkien tunnistamaan ilmiöön maanantaifiiliksestä, joka pääsee valloilleen silloin kun työ ei motivoi.

Maanantaifiilis dramatisoitiin vahvan visuaalisessa kampanjassa tyylikkään humoristisesti. Ulkomainonta kohdennettiin työmatkaliikenteen varrelle metroihin, raitiovaunuihin ja bussipysäkeille. Helsingin päärautatieaseman metroasemalla ja Duunitorin nettisivuilla toteutettiin kysely, jossa seurattiin reaaliaikaisesti työmatkalaisten ja töissäolijoiden fiilistä maanantai-aamuna. Verkkomainonta tuki kokonaisuutta. Suuri osa kampanjaa oli myös Radio Helsingin aamuyhteistyö, jossa maanantaifiilis ja työmotivaatio oli tapetilla kahden viikon ajan. Duunitorin nettisivu tarjosi runsaasti sisältöä aiheeseen liittyen.

Lisää Duunitorista voi lukea osoitteesta www.duunitori.fi/maanantaifiilis

Aiheeseen liittyviä töitämme