Projekti

Verkkokauppa

Asiakas

Bauhaus Suomi

Palvelut

Kuinka valloittaa Suomen markkinat uudella verkkokaupalla? Qurulla autoimme Bauhausia saavuttamaan tavoitteensa uudella digitaalisella kasvustrategialla sekä tiukalla optimoinnilla.

Bauhaus -verkkokauppa

Vuonna 2015 Bauhaus oli suurien valintojen edessä. Kuinka muuntaa kivijalkamyymälän ystävällinen ja tehokas palvelu digitaaliseen ympäristöön? Autoimme Qurulla lanseeraamaan toimivan ja hakutulosten kärkeen nousevan verkkokaupan Suomessa, ja jatkamme työtä edelleen.

Bauhaus on vuonna 1960 perustettu saksalainen tavarataloketju, jolla on yli 270 tavarataloa 19:ssä Euroopan maassa. Yritys tarjoaa yli 120 000 tuotetta kodinrakentamiseen, remontoimiseen, sisustamiseen ja puutarhanhoitoon.

Vuonna 2015 Bauhaus aloitti verkkokaupan Suomessa ja tarvitsi apua kasvustrategian tekemiseen. Haasteena oli tulla helposti asiakkaiden löydettäväksi jo valmiiksi kilpailluilla markkinoilla.

Tarjosimme Qurulla täyden paketin hakukonemarkkinointiin ja -optimointiin: suunnitelman Bauhausin näkyvyyden maksimoimiseksi asiakkaiden keskuudessa, vahvan analytiikkapohjan markkinoinnin päätöksenteon tueksi sekä konversio-optimoinnin suunnittelun ja toteuttamisen myyntitavoitteiden saavuttamiseksi.

Konsulttimme auttoivat kehittämään mittausstrategian, optimoinnin, hakukonemarkkinoinnin sekä orgaanisen kasvun suunnitelman. Tiimimme toimi ulkoistettuna kumppanina Bauhausin tiimille.

Ensimmäisenä vuonna autoimme Bauhausia saavuttamaan tavoitteensa eli löydetyksi tulemisen sekä digitaalisen strategian kehittämisen: yritys hyppäsi toiselle sijalle orgaanisissa hakutuloksissa Suomessa. Toisena vuonna Bauhaus saavutti myös korkeat, Suomen online-myynnilleen asetetut taloudelliset tavoitteensa. Kolmantena vuonna tavoitteet ovat entistä korkeammalla, ja työskentelemme edelleen niiden täyttämiseksi.

Tutustu Qurun palveluihin tästä.

Aiheeseen liittyviä töitämme