Projekti

ABLOY – Suomen arvostetuin brändi

Asiakas

ABLOY

Palvelut

Perinteisestä tuotevalmistajasta palvelukeskeiseksi ratkaisutoimittajaksi.

Digitalisaation, kaupungistumisen, ja väestön ikääntymisen megatrendit vaikuttavat voimakkaasti myös turvallisuusalaan. Miten yli satavuotiaasta valmistavan teollisuuden jättiläisestä tehdään asiakkaiden ja sidosryhmien silmissä nykyaikainen, teknologiakeskeinen palveluyhtiö?

Muuttuva maailmamme rakentuu luottamuksen ympärille. ABLOY on toiminut luottamuksen vartijana jo yli 110 vuoden ajan. ABLOY-brändinuudistus ilmentää loikkaa perinteisestä teollisuusyrityksestä moderniksi palveluyhtiöksi.

Brändin arvo rakentuu pitkäjänteisellä työllä, yhdessä. Abloyn täytyy lu­nastaa luottamuksensa joka päivä, kutakuinkin jokaisen suomalaisen ovella ja globaalisti lukuisissa kriittisen infrastruktuurin kohteissa.

Modernin brändin tulee toimia läpinäkyvämmin, systemaattisemmin ja tavoitteellisemmin, siten myös brändin markkinointi ja viestintä on tuloksellisempaa kuin takavuosina. Abloy on siirtynyt perinteisestä tuoteviestinnästä vahvaan tarinankerrontaan, jota tehdään johdonmukaisesti aiempaa monikanavaisemmin. Muutos näkyy vahvana Abloyn ydinkohderyhmissä ja Abloy nousi suomen arvostetuimmaksi brändiksi syksyllä 2018.

”ABLOY-brändin saama kunnianosoitus Suomen arvostetuimpana brändinä on vasta alkua. Kehitystyömme jatkuu vahvana. ABLOY tekee nyt uudenlais­ta tulemista, kun vahvistamme osaamistamme digitaalisessa ympäristössä.” Jari Perälä, myynti- ja markkinointijohtaja, Abloy Oy

Aiheeseen liittyviä töitämme