ABLOY BEAT

Asiakas

Abloy

Palvelut

Brändimuotoilu
Kampanjat ja teot
Kokemukset
Pakkausmuotoilu
Viestintä ja ilmiöt

Kilpailu avaimettoman lukituksen maailmanherruudesta on käynnissä. Autoimme Abloyta lanseeraamaan mobiilikäyttöisen innovaation kaikkiaan 16 maahan kaikilla mantereilla, keskellä koronakevättä.

Tavoitteena oli vakiinnuttaa ammattikäyttöön suunniteltu ABLOY-innovaatio maailman halutuimmaksi ja turvallisimmaksi vaihtoehdoksi avaimettomissa lukitusratkaisuissa.

Uutuus sai nimekseen ABLOY BEAT. Konseptissa kiteytyi avaimen muodonmuutos mekaanisesta digitaaliseksi: keyvolution. ”Näkymättömän” avaimen visualisoimme kolmiulotteisella signaalilla kuvataksemme Abloyn alkuperäisen, yli 110-vuotiaan avaininnovaation digitalisoitumista.

Lanseerauksen piti tapahtua maaliskuussa 2020 Las Vegasissa ja sen jälkeen tapahtumissa muun muassa Meksikossa, Brasiliassa, Britanniassa, Espanjassa. Sitten korona sulki maailman. Toteutimme lanseerauksen kaikesta huolimatta – täysin virtuaalisesti.

BEAT on jo ansainnut kaksi alan palkintoa ja medianäkyvyyttä 27 miljoonan lukijan edestä.

SEK suunnitteli ja toteutti markkinointiviestinnän konseptin, ilmeen ja toteutukset sekä viestintätoimenpiteet.

Muita töitämme

Lähimmät kumppanimme: INGO (Tukholma), UNCLE GREY (Kööpenhamina) ja TRY (Oslo)