Tervetuloa susilaumaan Sanna Kaartinaho!

Tervetuloa susilaumaan Sanna Kaartinaho!

SEK sai rautaisen lisäyksen susilaumaansa viime viikolla, kun Sanna Kaartinaho liittyi joukkoomme. Sanna on tunnettu erityisesti strategisen markkinoinnin suunnittelusta sekä tehokkuudestaan – yli 15 vuoden kokemuksella. Asiakasryhmän vetoon astuva Sanna on valmiina ottamaan uudet haasteet vastaan, mutta ennen sitä on aika tutustua, minkälainen energiapakkaus joukkoomme onkaan liittynyt!

Oukkidoukki Sanna! Näin alkuun kerro itsestäsi. Kuka olet?

Olen Sanna Kaartinaho, B2B-asiakkuuksiin keskittyvän asiakasryhmän tuore vetäjä, ruuhkavuosiarjen jonglööri ja harrastelija-ratsastaja.

Ensimmäinen viikkosi on nyt takana SEKin susilaumassa. Mikä fiilis?

Aivan loistava! Sain todella lämpimän vastaanoton ja tuntuu, että minua on tosissaan odotettu. Lisäksi olen päässyt jo mukaan innostaviin juttuihin ja saanut tutustua fiksuihin ja energisiin ammattilaisiin. On kiva, että osa porukasta on jo ennestään tuttuja yhteisten töiden kautta, sillä siirryin tänne Salomaa-konsernin toisesta mediatoimistosta, Dagmarista.

Jatketaan klassikkokysymyksellä: Miksi SEK?

Kyllä SEK on aina ollut yksi arvostamistani markkinointitoimistoista, eikä pelkästään historiansa kautta. Toki tärkeintä on tämän päivän tekeminen. SEK on onnistunut yhdistämään historiansa moderniin tekemiseen todella hyvin. Yksi minua kiinnostava kulma on datan ja luovuuden yhdistäminen, tunnen siihen suurta paloa. SEK on nähnyt tämän tärkeänä kehityspolkuna ja panostanut siihen.

Tulit tänne vetämään asiakasryhmää. Minkälaista erityisosaamista ja persoonaa tuot taloon?

Taustani on strategisen markkinoinnin suunnittelussa, painopisteenä datalähtöinen liiketoiminnan kehittäminen. Viimeiset vuodet olen saanut työskennellä suurten kotimaisten asiakkaiden kanssa monitahoisissa asiantuntijatiimeissä. Olen luonteeltani utelias ja siksi kiinnostunut markkinoinnista monesta näkökulmasta.

Mikä sinut alun perin ajoi sinut alalle? Oliko lapsuuden unelma-ammattisi olla rautainen markkinoinnin ammattilainen?

Kyllä, näin itse asiassa oli. Olen aloittanut alalla jo 20-vuotiaana harkkarina. Ja intohimo on vain kasvanut. Olen ollut alalla pitkään eri tehtävissä eri toiminnoissa ja erilaisilla nimikkeillä, tapahtumista mediasuunnitteluun ja markkinointipäälliköstä asiakkuusjohtajaan.

Kilpailu alalla on kovaa, mikä on se ”taika”, jolla erotutaan kilpailijoista?

Hyvä kysymys! Kokemukseni mukaan erityisen tärkeää on tuloksellisuus, strateginen ammattitaito yhdistettynä datan hyödyntämiseen ja vahvaan asiakasymmärrykseen. Mutta kyllä markkinointitoimisto erottuu huikealla luovalla työllä, joka muuttaa maailmaa ja vaikuttaa isosti. Ja tätähän ei ole ilman supertaitavia ihmisiä, joita meillä SEKissä on.

Loppuun vielä: Mikä on paras muistosi kesältä?

Tästä kesästä on helppo sanoa, että lämpö, aurinko ja uimarannat unohtamatta päivittäistä jäätelöä!

Tervetuloa taloon!

Saattaisit pitää myös näistä