SuccessScan: 20-luvun menestystekijät järjestykseen

Tommi Pelkonen

Tommi Pelkonen

SuccessScan: 20-luvun menestystekijät järjestykseen

Muutos on pysyvä

Vuosituhannen alkuvuosikymmenet ovat olleet huiman muutoksen aikaa. Valeuutisten, globaalin kulttuuri- ja uutisvallankumouksen, teknologisten mullistusten, propagandan renessanssin sekä tuhansien teknologisten mahdollisuuksien aikakautena ei ole ihme, jos tuntuu, että on vaikea muodostaa isoa kuvaa siitä mitä nyt oikeasti pitäisi tehdä, että menestyy myös juuri nyt alkavalla 20-luvulla. 

Kasvuun on investoitava

Yksi on varmaa – emme voi enää mitenkään jatkaa Suomessa sellaisella ajattelulla, jolla vaikuttamista arvioidaan ja kehitetään kulubudjetoinnin kautta, välttämättöminä kuluina. Markkinointi, viestintä, brändin ja myynnin kehittäminen ovat kriittisiä investointeja yrityksen kasvuun, suuremman liikevaihdon saavuttamiseksi. Talouden mahdollisesti yskiessä jo tulevana keväänä, menestyjät investoivat markkinaosuuksien valloittamiseen. Ja se taas tehdään vahvalla markkinointi-myyntikulttuurilla. Onhan teillä jo kasvusuunnitelmanne kunnossa? Paikalleen jääminen on paras tapa jäädä jälkeen.

Testaa itse oma tilasi

Kokosimme Salomaalla yritystemme näkemykset tulevaisuuden menestystekijöistä kätevään itsetestaustyökaluun. Sen avulla voi mikä tahansa organisaatio testata oman viestinnän, markkinoinnin ja vaikuttamisen tilansa. Testi koostuu viidestä tekijästä: tunne-, järki-, läsnäolo-, suhde- ja kulttuuritekijöistä. Testissä on yhteensä 20 väittämää, joita arvioimalla saat pika-arvion noin viidessä minuutissa. Tarkempaa arviota ja konkreettisia toimenpidesuosituksia varten suosittelemme olemaan yhteydessä meihin.

Testaa tilasi osoitteessa: http://bit.ly/menestys20 ja jutellaan lisää!

Tommi Pelkonen

Tommi Pelkonen

Strategy Director

+358 40 505 0821

tommi.pelkonen@sek.fi

Saattaisit pitää myös näistä