Sirkkaleipä Cannes Lions -mainosfestivaalien PR-kategorian finaalissa!

Sirkkaleipä Cannes Lions -mainosfestivaalien PR-kategorian finaalissa!

Ilmiöksi asti paisunut Sirkkaleipä-projekti on finaalissa arvostetussa Cannes Lions -kilpailussa. SEKin ja Fazerin yhteistyön tuloksena syntynyt Sirkkaleipä-ilmiö on ehdolla PR-kategorian finaalin Food & Drink -osiossa. Kategorian voittajat selviävät huomenna, 21.6.2018.

Cannes Lions on merkittävä mainosalan kilpailu, jossa palkitaan vuosittain maailman parhaita luovia töitä. Tänä vuonna kategorioita on yhteensä 26. Jokaisessa kategoriassa jaetaan kultainen, hopeinen ja pronssinen leijonapatsas. Kilpailun ytimessä on luovuus, ja perinteisesti Cannesin mainosfestivaalien voittotöiden elementteinä ovat toimineet markkinoinnin ajankohtaisimmat teemat.

Sirkkaleipä – SEK & Fazer

Oivaltavalla, asiakkaan missioon perustuvalla lanseerauksella voi synnyttää ilmiön ja tavoittaa maailman jokaisen ihmisen melkein kaksi kertaa – ilman mediabudjettia. 

Saattaisit pitää myös näistä