SEKin ja JCDecaux’n yhteiskampanja luo hyvää mieltä kaupunkien kaduille

SEK ja ulkomainosyhtiö JCDecaux yhdistävät voimansa yhteisöllisyyden eteen tuomalla ihmisten lähettämät tsempit ja terveiset näytille digitaalisille kaupunkinäytöille. Yhteinen kampanja on käynnissä toukokuun ajan 11 kaupungissa ympäri maata.

SEKin ja JCDecaux’n Pienissä asioissa on voimaa -nimisen yhteistyökampanjan verkkosivuilla kuka tahansa voi jättää tutulle tai tuntemattomalle lähellä tai kaukana viestin, joka näytetään JCDecaux’n digitaalisilla kaupunkinäytöillä kaikkien ohikulkijoiden iloksi. Kampanja haluaa muistuttaa ennen kaikkea pienten asioiden voimasta ja siitä, kuinka poikkeustilanteen keskellä on aika välittää lähimmäisestä.

Kampanjan suunnittelun ja tuotannon takana on SEKin uusi liikkuvan kuvan yksikkö OSASTO.

– Viimeistään poikkeusolot ovat osoittaneet, kuinka merkityksellisiä ympärillä olevat ihmiset meille ovat. Tämä mielessämme loimme alustan, joka kannustaa jokaista huomioimaan tuttuja ja tuntemattomia pienten ilahduttavien viestien muodossa, SEKin Sonja Pihkala kertoo suunnittelun ja tuotannon taustoista.

JCDecaux innostui SEKin ideasta välittömästi.

– Meille oli heti kättelyssä selvää, että haluamme lähteä täysillä mukaan yhteisen hyvän edistämiseksi ja toistemme tukemiseksi. Poikkeuksellisissa oloissa suomalaista sisua koetellaan täysillä, jolloin tällainen pienikin ele voi piristää, JCDecaux’n markkinointipäällikkö Krista Kivikoski sanoo.

Kampanja käynnistyi toukokuun alkupuolella, ja viestit alkoivat pyöriä diginäytöillä 11. toukokuuta. Tervehdyksiä ja tsemppiviestejä voi lähettää JCDecaux’n kaupunkidigi-vaikutusalueella 24. toukokuuta asti. Alueeseen kuuluvat Helsinki, Joensuu, Kuopio, Lahti, Oulu, Pori, Rovaniemi, Tampere, Turku, Vaasa ja Vantaa.

Voit lähettää oman viestisi täällä: www.pienetasiat.fi

Saattaisit pitää myös näistä