SEKille huikea määrä finaalipaikkoja Finnish Comms Awards -kilpailussa - SEK

12.10.2023
Uutiset

SEKille huikea määrä finaalipaikkoja Finnish Comms Awards -kilpailussa

Peräti seitsemän SEKin työtä nostettiin short-listalle eli finaalipaikalle 14 eri kategoriassa Suomen parasta viestintää palkitsevassa Finnish Comms Awards -kilpailussa.

Seuraavassa vaiheessa short-listatut työt esitellään tuomaristolle erillisessä pitchaus-tilaisuudessa. Tuomaristo valitsee kategorioiden voittajat esitysten perusteella. Voittajat selviävät gaalassa marraskuussa.

– Kun työmme nostetaan näin merkitykselliseksi oman alan kokeneiden ammattilaisten arvioinnissa, ollaan ison asian äärellä. Tämä merkitsee meille paljon. Iso hatunnosto kaikille töitä tehneille tiimeille, onnittelee viestinnän liiketoimintajohtaja Tiina Hosiokoski.

SEKiltä finaaliin ylsi seitsemän eri työtä, jotka ovat esillä yhteensä 14 kategoriassa. Finaalityöt ovat:

Liiketoiminta- ja maineuhka taklattiin hyvällä valmistautumisella. Kauppapuutarhaliitto
Kategoriat: Viestintävalmennus ja simulaatiot sekä toimintaympäristön teemojen hallinta (Issues Management)

Taustasta riippumatta – kohti yhdenvertaisempaa työelämää. Diakonia-ammattikorkeakoulu, Romako-hanke

Kategoria: Vastuullisuusviestintä

Maailman ensimmäinen puhelinvapaa saari – Ulko-Tammio rytinällä maailmankartalle. Cursor Oy, Visit Kotka-Hamina
Kategoriat: Hankeviestintä (julkishallinto, oppilaitokset, järjestöt ja liitot), Lanseeraus tai repäisy (julkishallinto, oppilaitokset, järjestöt ja liitot) sekä Viestintä (julkishallinto, oppilaitokset, järjestöt ja liitot)

Väylät auki – AMKE ammatillisen koulutuksen mielikuvan uudistajana. Ammattiosaamisen kehittämisyhdistys AMKE ry

Kategoria: Hankeviestintä (julkishallinto, oppilaitokset, järjestöt ja liitot)

Masterclass of Happiness – onnellisuuskurssilla Suomelle huikea näkyvyys maailmalla. Visit Finland
Kategoriat: Lanseeraus tai repäisy (julkishallinto, oppilaitokset, järjestöt ja liitot) sekä Viestintä (julkishallinto, oppilaitokset, järjestöt ja liitot)

It’s Keyvolution, Baby! – Kuinka ABLOY otti omistajuuden toimialaa mullistavassa kehityksessä. Abloy Oy
Kategoriat: Palvelu- ja tuoteviestintä (B2B), Lanseeraus tai repäisy (B2B) sekä Viestintä (B2B)

Paleface x Valio Oltermanni®: Aikuisten liikennelaulu. Valio

Kategoriat: Palvelu- ja tuoteviestintä (B2C) sekä Viestintä (B2C)

Onnittelut kaikille finalisteille!

Jaa juttu:

Luitko jo nämä?

Lähimmät kumppanimme: INGO (Tukholma), UNCLE GREY (Kööpenhamina) ja TRY (Oslo)