
Tervetuloa tapaamaan meitä uuteen digitapahtumaan!
SEK on mukana uudessa DigiArena2018-tapahtumassa Helsingin Messukeskuksen Talvipuutarhassa ja Kokoustamossa 17.5. Olet lämpimästi tervetullut mukaan, ilmoittautua voit tästä! DigiArena on maksuton, tapahtumassa on myös maksullinen seminaari.
Lanseeraamme tapahtumassa uuden SuccessScan-arviointityökalun. Se antaa nopeasti yksinkertaisen arvion markkinointinne menestystekijöiden nykytilasta.
Työkalun rakentamiseen on osallistunut Salomaa-yhtiöistä markkinointitoimisto SEK, analytiikkatoimisto Quru ja Mediatoimisto Voitto. Kokemuksemme mukaan markkinointia kehittäessä on vastattava neljään avainteemaan: TUNNE, JÄRKI, LÄSNÄOLO JA SUHDE.
1) TUNNE: Miten luomme brändimme ja tarjoamamme merkitykselliseksi asiakkaiden ja prospektien mielissä?
2) JÄRKI: Miten vakuutamme päätöksen ja ostopolun eri vaiheissa?
3) LÄSNÄOLO: Miten olemme läsnä juuri niissä hetkissä missä pitääkin olla?
4) SUHDE: Miten rakennamme sellaisen suhteen, joka kasvaa ja voi hyvin?
SEKin, Qurun ja Voiton asiantuntijat ovat koko päivän DigiArena2018 -messuilla.
He juttelevat mielellään lisää markkinointinne kehittämisestä.
Tavataan 17. toukokuuta 2018 Helsingin Messukeskuksen Talvipuutarhassa ja Kokoustamossa!