Katseet kohti Cannes Lionsia

Jarno Luotonen

Jarno Luotonen

SEK Cannes Lions 2019

Markkinointimaailman olympialaiset ovat taas kulman takana

Cannes Lions -festivaali on markkinointivuoden kiistaton kohokohta. Maailman arvostetuimmat brändit ja alan luovimmat toimistot yli 90 eri maasta kokoontuvat jälleen vuotuiseen leijonanmetsästykseen 17. kesäkuuta.

SEK on osa kansainvälistä GREY-ketjua, jonka ympäri maailmaa ulottuva toimistoverkosto lukeutuu vuodesta toiseen Cannes-menestyjien kärkikastiin. GREY-ketjussa kuluvana vuonna tapahtuneet positiiviset muutokset ovat näkyneet myös SEKissä entisestään tiivistyneiden yhteistyösuhteiden ja kasvaneen kansainvälisen osaamisen muodossa.

Eduardo Marurin nimittäminen GREY Europen johtoon on kiihdyttänyt raja-aitojen purkamista ketjun eri toimistojen välillä. Tavoitteena on tarjota kaikille ketjun asiakkaille juuri heidän tarpeisiinsa parhaiten sopivaa osaamista, maantieteellisistä rajoituksista välittämättä.

GREY-ketjun Global Creative Chairman Per Pedersen on koonnut yli sadan voitetun leijonan kokemuksellaan listan omista kärkiehdokkaistaan. Nämä sata työtä sisältävät kaiken sen, mitä menestys markkinointimaailman olympialaisissa vaatii. SEKiltä listalle pääsi Visit Finlandille tehty Rent a Finn -kampanja.

SEKiltä kilpailutöitä 27 kategoriaan

Kuluvan vuoden aikana olemme yhdessä asiakkaidemme kanssa tehneet valtavasti hyvää ja tuloksekasta työtä. Siitä esimerkkinä nämä kolme kampanjaa, jotka edustavat hyvin luovaa ja kokonaisvaltaista lähestymistämme nykyaikaiseen markkinointiviestintään.

Rent a Finn – Visit Finland
Maailman onnellisin kansa haluaa tehdä maailmasta onnellisemman.

Fazer Blue Lovebot
Ikoninen brändi käy rohkeasti vihapuhetta vastaan keinoälyllä.

Valio Jäätelöfabriikki Sweet Suite
Finnish Comms Awardsissa vuoden tapahtumana, lanseerauksena tai repäisynä palkittu maailman ensimmäinen jäätelöhotellihuone nousi Instagram-sukupolven “pakko kokea” -ilmiöksi.

Jarno Luotonen

Jarno Luotonen

Creative Director

Saattaisit pitää myös näistä