SEK lähtee tänä vuonna Cannesin leijonajahtiin tiiviisti viiden työn voimin, joista lähimpänä ns. perinteistä mainontaa on Apocalyptican kanssa suomalaisten DNA:sta sävelletty sinfonia ja siitä tehty musiikkivideo. Kyseisistä kampanjoista saatujen tulosten pohjalta voi sanoa, että nykyaikainen tuloksellinen markkinointi voi olla melkein mitä vain, kunhan se kiinnostaa ihmisiä ja edistää asiakkaan tavoitteita sekä liiketoimintaa.

Palkinnot eivät ole meille itsearvoisen tärkeitä, mutta Cannes Lions on meille tärkeä työn laadun ja luovuuden tason mittari, jota vasten voimme kehittää osaamistamme. Menestyvät brändit rakennetaan systemaattisesti, joten pyrimme asiakkaidemme kanssa mahdollisimman tiiviiseen ja pitkäjänteiseen yhteistyöhön, josta syntyy tuloksellista markkinointia.

SEK on Suomen toimistokentässä ainutlaatuisessa asemassa, koska yhteistyö GREY-ketjuun kuuluvien huipputoimistojen (mm. INGO, TRY, UNCLE GREY, Lontoo tai New York) kanssa on tiivistä ja se tähtää määrätietoisesti luovan tason nostamiseen.

 

SEKin vuoden 2018 entryt:

Vuosisadan keikka

Vaikuttavan viestinnän ansiosta Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuosi kasvoi huikeaksi sinivalkoiseksi ilmiöksi sekä Suomessa että maailmalla.  SEK toimi Suomi 100 -juhlavuoden viestintäkumppanina ja lead agencyna 2015-2018.

 

The Original Data

Suomen matkailumarkkinoinnissa on luotettava omiin vahvuuksiin. Me suomalaiset olemme sen verran äärimmäistä porukkaa, että on sukellettava pinnan alle. 

 

Snapskan

Modernia markkinointia on esimerkiksi ilmainen palvelu, joka voi pelastaa ihmishenkiä.

 

Fazer Sirkkaleipä

Oivaltavalla, asiakkaan missioon perustuvalla lanseerauksella voi synnyttää ilmiön ja tavoittaa maailman jokaisen ihmisen melkein kaksi kertaa – ilman mediabudjettia. 

 

Project Trumpmore

Rohkeudella ja ennakkoluulottomuudella pienikin järjestö voi tavoittaa maailmanlaajuisen yleisön ja nostaa kaikkia meitä koskettavan aiheen parrasvaloihin.