Paulig

Yllättävän pehmeät tummapaahdot

Uudet tummapaahtoiset Juhla Mokka -kahvit saivat mainoskampanjan, jossa makumaailmoiden pehmeys on visualisoitu rohkeasti, lempeästi ja samettisesti.
Insight

Paulig halusi laajentaa Juhla Mokka -brändin valikoimaa kehittämällä erityisen hienot ja pehmeät tummapaahtoiset kahvisekoitukset vastaamaan kuluttajien muuttuneisiin makuihin. Miten herättää kiinnostus kokeilemaan uusia, erilaisia Juhla Mokka -kahveja?
Idea

Halusimme kuvata makua käyttämällä muita aisteja. Visualisoimme tuntoaistilla tapahtuvaa kokemusta ja vahvistimme tarinaa audiolla. Syntyi yllättävän pehmeät tummapaahdot -konsepti, jossa makukokemuksen yllättävä pehmeys visualisoitiin.
Implementation

Loimme 3D tekniikalla kaikille makuvarianteille oman, persoonallisen ilmeen ja maailman. Mainoselokuvassa yhdistimme oikeaa liikkuvaa kuvaa, sekä 3D animaatiota. Ikonisesta Juhla Mokka teemasta tehtiin moderni ääniteos Rinneradion Tapani Rinteen kanssa. Speakeriksi ei haluttu perinteistä mainosääntä, vaan näyttelijä-muusikko Yeboyah. Filmin tuotanto toteutettiin Osaston kanssa.
Impact

Yllättävän pehmeät tummapaahdot -konsepti on ollut Juhla Mokka -brändille lempeän pehmeän rohkea nuorennusleikkaus, jonka ansiosta legendaarinen yli 90-vuotias brändi näkyi luontevasti mm. Flow-festivaaleilla.
SEK logo

Tilaa uutiskirje

Oy SEK Ab
John Stenbergin ranta 2
00530 Helsinki, Finland
info@sek.fi
+358 9 695 71