INSIDE VOLVO LIFE PAINT / WIKTOR SKOOG FROM GREY LONDON AT ANNANKATU

Join us for a session at SEK Facebook Live
this Thursday starting 9:00 am.

A film with over 7 million views, a product sold out in 72 hours, a campaign which resulted in 130 million Twitter impressions in over 20 days – a family visit from GREY London, a man with a Scandi-barbarian appearance, Wiktor Skoog takes us inside one of 2015’s most awarded and successful brand acts, Volvo Life Paint.

#Feed

Seuraa meitä:

Meistä

VOIT VÄITTÄÄ MITÄ VAAN, MUTTA VAIN TEKOIHISI USKOTAAN.

TAI NIIN EX-PUOLISONI MINULLE AINAKIN SANOI.

Arvoa ei luoda väittämällä. Sitä luodaan todistamalla, tekemällä ja käyttäytymällä. Juoksutossu voi väittää olevansa maailman paras, mutta siitä tulee sellainen vasta kun se nähdään Usain Boltin jalassa, se näyttää coolilta Keskuskadulla ja Kuopiossa, tai se tuotetaan ilman lapsityövoimaa ja myrkyllisiä kemikaaleja. Väitteen voi kiistää, tekoja ja käyttäytymistä ei. Meidän työmme on maksimoida asiakkaamme saama hinta jokaisesta myydystä kilosta, metristä, litrasta, tuotteesta tai tunnista. Keinoja on lukemattomia, vaikuttajaviestinnästä hyllyvippaan, mutta tavoitteita vain yksi: luoda pysyvää arvoa ajan kuluessa

 

SEK – Luova Talo

Meistä - Ihmiset

Ihmiset

SUOMALAINENKIN VOITTAA JOUKKUEENA. SIKSI SEK ON YKSI TIIMI KUUDESSA KERROKSESSA.

JA JOS MENEE RANKKAREILLE,
MEILTÄ LÖYTYY MYÖS ULLAKKO.

SEK on kollektiivi, jossa teemme suomalaisesta markkinoinnista joukkueurheilua ja vientituotteen. Joukkueessa me kaikki opimme toisiltamme. Tärkeintä kuitenkin on, että meillä jokaisella on rakkaus omaan erikoisosaamiseemme – vähän niin kuin Jesse Puljujärvellä maalin tekemiseen, Noora Rädyllä niiden estämiseen tai Jari Ullakolla luovan tiimin valmentamiseen. 

Meistä - Network

Network

GLOBALISAATIO ON SITÄ, ETTÄ SINULLA ON KAVEREITA YMPÄRI MAAILMAA.

Jon, Per, Mads, Josephine ja sadat muut GREY:llä, Possiblella ja Cohn & Wolfella auttavat meitä tekemään suomalaisesta markkinoinnista ja viestinnästä vientipalvelua. Se kun vaan on niin, että on helpompaa soittaa suoraan Jamesille Shanghaihin kuin googlata apua verkosta.

Palvelut

NYKYÄÄN VOIT RAKENTAA OMAKOTITALON YHDELLÄ PUHELINSOITOLLA. MIKSEI BRANDIN KANSSA VOISI TEHDÄ SAMOIN?

Digitaalisuus on rikkonut markkinoinnin siilot. Ei ole enää viestintää, digitoimistoja tai automaatiota, on vain brandin käyttäytymistä, jota joko johdetaan tai ei. Johtaminen on paitsi tehokkaampaa, myös yksinkertaisempaa, kun on vain yksi ovi taloon, josta saa kaiken tarvitsemansa aina vuosikertomuksista VR/AR sovelluksiin sekä nurturoinnista viinilasillisiin. 

Palvelut - Strategia

ON HELPOMPAA PUKEA KALSARIT ENNEN HOUSUJA.

Onneksi emme ole aina luovia: jos meillä olisi joka aamu 11 erilaista vaatekappaletta päälle laitettavanamme ja pukisimme ne aina uudella tavalla, meillä olisi 39.916.800 eri vaihtoehtoa valittavanamme. Pelkkä luovuus tekisi elämästämme mahdotonta. Strategia on valitsemista. Se tekee ideoistamme tehokkaita ja kuuluisuudesta liiketoimintaa. 

Palvelut - Muotoilu

TARJOAMME DESIGNIA, JOKA EROTTAA MUODIN KURASTA. JA SILLOIN OLET VASTA SEKIN KYNNYSMATOLLA.

Design ei ole nätittämistä. Ulkonäölläkin on toki arvonsa, mutta meille design on keino, jolla monimutkaisista asioista tehdään yksinkertaisia, toimivia ja yhdenmukaisia – niin, että jokainen brandin kohtaaminen tuottaa yhtenäisen brandikokemuksen. Design on varauspalvelu, käyntikortti, yritysidentiteetti, hipsteribaari tai kahvipaketti. Sellainen käyttäjäkokemus, joka rakentaa kumulatiivisesti brandiarvoa kuppi kerrallaan, vuodesta toiseen.  

Palvelut - Markkinointi ja viestintä

PARTIOPOJAN UNIVORMU ON VASTA VIESTI. MUMMON SAATTAMINEN KADUN YLI ON VAIKUTTAMISTA.

Kuten ihmisellä, yrityksen maine rakentuu sen käyttäytymisestä. Siis tavasta puhua, pukeutua ja suhtautua maahanmuuttopolitiikkaan.

Siksi parasta mahdollista markkinointia ja viestintää on yrityksen tekojen dramatisointi. Voit joko sanoa tekeväsi, tai tehdä kuten sanot. Jokainen ihmissuhteessa elänyt tietää kumpi tie vie pidemmälle.

Strategia

Liiketoiminta

Tommi Pelkonen

+358 40 505 0821

Viestintä ja vaikuttaminen

Janne Saarinen

+358 44 587 7374

Vuorovaikutus- ja viestintätaidot

Susanna Forsberg

+358 40 571 7964

Brandistrategia

Jari Aalto-Setälä

+358 40 546 9727

Asiakkuusstrategia

Sari Sotkas

+358 40 074 3333

Muotoilu

Brandi- ja yritysidentiteetit

Maria Uunila

+358 50 099 9500

Tilasuunnittelu ja tuotteistus

Maria Uunila

+358 50 099 9500

Asiakkuuskokemus

Sari Sotkas

+358 40 074 3333

Palvelumuotoilu

Markku Jussila

+358 50 364 9075

Pakkaussuunnittelu

Helena Piippo

+358 50 525 2852

Markkinointi
ja viestintä

Mainonta

Jari Ullakko

+358 40 662 5512

Viestintä

Janne Saarinen

+358 44 587 7374

Videosuunnittelu ja -tuotanto

Jukka Niittymaa

+358 45 673 4942

Myymälämarkkinointi

Mari Paananen

+358 40 737 6054

Verkkopalvelut

Aslak Sarivaara

+358 40 518 3539

Sisältömarkkinointi

Tom Westerén

+358 40 519 0885

Asiakkuusmarkkinointi ja automaatio

Sari Sotkas

+358 40 074 3333

SEK Pori

Kirsi Hagman

+35840 673 6560